

Μια βραδιά βγαλμένη από όνειρα!
Η φωνή ανύπαρκτη, τα πόδια γεμάτα θλάσεις από τα χοροπηδητα (γήρας λέγεται), το κεφάλι ζαβο από τον γλυκό πονοκέφαλο. Η ψυχή πετάει ακόμα στα χθεσινά, η καρδιά λυγίζει από την χαρά και την περηφάνεια. Εγώ, όπως και άλλοι 50.000 (μέσα-εξω), γιορτάσαμε την κατάκτηση του 14ου. Τονίζω τον αριθμό, γιατί σχολιάστηκε. Κάποιοι αλαζόνες είπαν: " Σιγά τα ωα, εμείς έχουμε 17656 κύπελλα" . Για εμάς όμως, κάθε ένα είναι ξεχωριστό. Κάθε ένα το ζούμε σαν να είναι το πρώτο. Κάθε ένα κρύβει π
Άννα Βαπτίσμα
19 Μαΐ


Μια βραδιά της πρωταθλήτριας 2026!
1) Μου την κάνατε την χάρη παλιόπαιδα! Μπήκατε να πάρετε την νίκη μέσα στην Τούμπα απέναντι σε μια ομάδα που καιγόταν για το τρίποντο. Αναμένω συνέχεια στην φιέστα !! 2) Μπορεί να έπαιζαν πιο "ήρεμα", η στοχοπροσηλωση τους όμως ήταν to the point (στο χωριό μου το λένε αυτό). Υπήρχαν στιγμές που κάθε αντεπίθεση μύριζε γκολ. Ο ΠΑΟΚ έκανε ένα πολύ καλό δεύτερο ημίχρονο μεν αλλά φαινόταν ότι κάποιοι παίκτες του δεν τραβάνε πλέον δε. Οπότε δεν μπορεί τα κάστανα από την φωτιά να τα
Άννα Βαπτίσμα
14 Μαΐ


Τα θέλω μου!
Πέρασαν δύο μέρες και ακόμα γελάω σαν χαζή όπου σταθώ. Είναι σαν να μην έχω βγει από την Αγία Σοφία. Έχει παγώσει ο χρόνος στην ασίστ του Γιοβιτς και την εκτέλεση του Ζοάο.( Αν και έμαθα σήμερα από "αντικειμενικούς πονεμένους" ότι δεν ήταν ασίστ, ναναι καλά ο Πάλμερ Μπράουν..ρε τι ακούμε!). Μετράω τις μέρες για την Κυριακή. Να μπω να δω την κούπα στους ουρανούς της Φιλαδέλφειας υψωμένη. Αυτή την κούπα που ουδείς αντίπαλος πίστευε ότι θα πάρουμε. Έμειναν, λοιπόν δύο παιχνίδια
Άννα Βαπτίσμα
12 Μαΐ


Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ... ΣΤΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ!!
1) Τρέμουν τα χέρια μου ενώ πληκτρολογώ. Πεταριζει ακόμα η καρδιά μου (που προφανώς την άφησα εντός γηπέδου), τσούζουν τα μάτια από τα δάκρυα που χυθηκαν άπλετα. Άφησα πίσω μου μια Φιλαδέλφεια να καίγεται. Άφησα πίσω μου φιλαράκια μεθυσμένα από ευτυχία, να τραγουδούν ασταμάτητα. Άφησα πίσω μου κασκωλ κιτρινόμαυρα να ανεμιζουν αγέρωχα. Άφησα πίσω μου ...την ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ του 2026!. Για λίγο, μέχρι την επόμενη εβδομάδα. 2) Σήμερα δεν υπάρχει ανάλυση ποδοσφαιρική σε μεγάλο βαθμό.
Άννα Βαπτίσμα
11 Μαΐ


Λίγο ακόμα...
1) Θεωρούσα πολύ κομβική αυτήν την αγωνιστική. Πρωτίστως για να δω πως θα γύριζαν οι ομάδες μετά την διακοπή. Δευτερευόντως να δω τα αποτελέσματα και τους συνδιασμούς τους. Με Τούμπα δεν θα ασχοληθώ, δεν με αφορά η απόδοση. Πάμε στο δικό μας ματς. 2) Κανόνας του ποδοσφαίρου. Η επιτιθέμενη ομάδα δυσκολεύεται παραδοσιακά απέναντι σε ομάδα που μένει με δέκα παίκτες. Βάλε και την επιστροφή κάποιων παικτών μια ταχύτητα κάτω. Πρόσθεσε και το υπέρμετρο άγχος στα πόδια των δικών μας
Άννα Βαπτίσμα
4 Μαΐ


Sο far so good
Εν αναμονή, λοιπόν, των παιχνιδιών της Κυριακής.( Δεν ανυπομονώ, απλά μετράω τα δόντια από τις τσατσάρες). Με κάτι πρέπει να ασχοληθώ μέχρι τότενες. Έγιναν πραγματακια, παίχτηκε το τόπι. Ας ξεκινήσω με τον τελικό κυπέλλου στην ενδοχώρα. Μια επαρχιακή ομάδα, ο ΟΦΗ, πήρε το τρόπαιο μετά από 39 χρόνια. Αυτό, από μόνο του, είναι επιτυχία. Χάρηκα με την χαρά των Κρητικών μιας και δεν θέλω να υπεκφευγω, τους υποστήριζα κιόλας. Με τους αντιπάλους τους δεν πολυθελω να ασχοληθώ. Ο ΠΑ
Άννα Βαπτίσμα
29 Απρ






















